CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 15, 2011

PELANCARAN ALUMNI & JAULAH MA'HADI

Assalamu'alaikum w.b.t..

Mohon maaf terlebih dahulu buat semua, kerana sepatut dan semestinya post kali ini perlu dimunculkan lebih awal lagi.. Namun atas asbab yang tertentu, alumni mencoret tinta pada hari ini..

Kita hanya mampu merancang, namun Allah s.w.t yang lebih berhak menentukan. Alhamdulillah, pada 1 & 2 Julai 2011 yang lepas, alumni berjaya mengadakan sebuah program berbentuk ukhwah bersama warga sekolah MAKTAB MAHMUD BANDAR BAHARU iaitu JAULAH MA'HADI serta sekaligus menjayakan PELANCARAN ALUMNI.

Terima kasih yang tidak terhingga buat pihak sekolah dan adik-adik semua atas setiap komitmen yang diberikan kepada kami pihak alumni. Teruja rasa dihati kami atas setiap respon yang adik-adik berikan. Insya Allah, moga berjumpa di program yang akan datang.



























Kepada semua yang terlibat, jazakallah khairan jazak atas kerjasama yang antum berikan. Serta, mohon maaf atas setiap kecacatan yang berlaku sepanjang program berlaku. Sesungguhnya yang baik itu daripada Allah s.w.t dan yang tidak baik itu adalah daripada kami pihak alumni sendiri.. Wallahu'alam..

No comments:

Post a Comment

Pena Alumni MMBB

Disinilah Bermula....Tersingkap Kenangan....Alirkanlah Ukhuwah